Skip to content

Nowy bagaż rejestrowany wprowadzony przez Wizzair

Spis treści

Wizz Air nieznacznie zmienił zasady dotyczące dodatkowych bagaży rejestrowanych. Podczas rezerwacji lotu dostępna jest nowa opcja do wyboru. Obecna polityka bagażowa Wizz Air pozwala pasażerom na odprawę dwóch sztuk bagażu, każda o wadze do 23 kg (50 funtów). Oznacza to, że zostaniesz obciążony dodatkową opłatą, jeśli Twój bagaż waży więcej niż 23 kg. Jednak od dzisiaj ta zasada się nieco zmieniła – teraz możesz zapakować większą torbę (o ile zmieści się w walizce) bez kary.

Wizz Air niedawno wprowadził dodatkowe opcje bagażu rejestrowanego. Teraz, oprócz opcji 10kg, 20kg i 32kg, możesz również zdecydować się na torby rejestrowane o wadze do 26kg. Niektórzy twierdzą, że stanowi to dodatkową trudność dla pasażerów, którzy już podejmują trudne decyzje dotyczące rozmiaru bagażu rejestrowanego. Jednak inni będą zadowoleni, bo zazwyczaj (bo chcą zaoszczędzić trochę pieniędzy) wybierają opcję 20kg, ale wielokrotnie przekroczyli limit wagi. Może się to skończyć dopłatą lub koniecznością włożenia niektórych rzeczy do torby na lotnisku lub koniecznością konsolidacji i przepakowania bagażu (jeśli masz ze sobą więcej).

Tak czy inaczej, pojawiła się nowa opcja bagażu rejestrowanego Wizz Air. Jak ta opcja wygląda finansowo? Portal próbuje symulować koszty. Okazuje się, że w tym przypadku różnica między kolejnymi opcjami bagażu rejestrowanego na trasie Warszawa-Tirana wahała się od 44 zł do 27 zł. Należy jednak pamiętać, że Węgierskie Linie Lotnicze nie mają obecnie stałej ceny za bagaż, ponieważ korzystają z dynamicznego cennika. Oznacza to, że ostateczna cena całej rezerwacji i bagażu zależy od wielu konkretnych okoliczności, takich jak data lotu czy długość trasy.

Dla osób, które mają pytania dotyczące usług lotniczych WizzAir, podano informacje kontaktowe. Z infolinią firmy można skontaktować się telefonicznie oraz za pomocą kilku innych sposobów na stronie kontakt wizzair. Znajduje się tam równiez formularz kontaktowy, który można wypełnić i wysłać do działu obsługi klienta.

3 komentarze

  1. Krzysiek
    5 września 2022 @ 16:41

    To wspaniale, że Wizzair tak bardzo dba o swoich klientów. Wprowadza bagaże, które ułatwią im życie.

  2. Marek
    5 września 2022 @ 16:44

    Cieszę się, że jest nowy system bagażowy, w którym pasażerowie mogą śledzić status swoich bagaży online i w każdej chwili. Pozwala on również klientom na pozostawienie swoich bagaży przy specjalnej ladzie, dzięki czemu nie muszą się o nie martwić, gdy czekają na swój lot.

  3. Aneta
    5 września 2022 @ 16:45

    Myślę, że Wizzair stara się zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia, a ten najnowszy dodatek do ich usług nie jest wyjątkiem. Jest to świadectwo rozwoju w dobrym kierunku.

Dodaj komentarz

3 komentarze

  1. Krzysiek
    5 września 2022 @ 16:41

    To wspaniale, że Wizzair tak bardzo dba o swoich klientów. Wprowadza bagaże, które ułatwią im życie.

  2. Marek
    5 września 2022 @ 16:44

    Cieszę się, że jest nowy system bagażowy, w którym pasażerowie mogą śledzić status swoich bagaży online i w każdej chwili. Pozwala on również klientom na pozostawienie swoich bagaży przy specjalnej ladzie, dzięki czemu nie muszą się o nie martwić, gdy czekają na swój lot.

  3. Aneta
    5 września 2022 @ 16:45

    Myślę, że Wizzair stara się zapewnić swoim klientom jak najlepsze doświadczenia, a ten najnowszy dodatek do ich usług nie jest wyjątkiem. Jest to świadectwo rozwoju w dobrym kierunku.

Dodaj komentarz