Skip to content

Jak skontaktować się z kurierem DPD?

Przesyłki kurierskie są dziś tak popularne, że każdy z nas korzysta z nich regularnie. Do takiej popularności usług kurierskich przyczyniły się sklepy internetowe. Już ponad 60% obywateli naszego kraju dokonuje zakupów za pośrednictwem sieci, więc zapotrzebowanie na usługi kurierskie wzrosło w ogromnym stopniu. Zakupy internetowe stały się tym bardziej popularne w czasie pandemii koronawirusa, że są bezpieczne. Kluczowym elementem każdej przesyłki jest kurier, dlatego kontakt z nim powinien być jak najlepszy.

Najważniejszą rzeczą, o której powinien pamiętać każdy klient, jest to, że nie powinien patrzeć tylko na cenę i jakość towaru, ale również zwracać uwagę na to, jak szybko zostanie on dostarczony do jego domu lub biura. Oczywiście nie oznacza to, że należy zapominać o kwestiach bezpieczeństwa: w końcu żyjemy w świecie, w którym nigdy nie można być zbyt ostrożnym, jeśli chodzi o dane osobowe lub finansowe!

Kurier nie ma obowiązku dzwonić do nas, gdy odbiera lub dostarcza przesyłkę. Jednak zazwyczaj zdarza się, że zadzwoni, aby doprecyzować termin doręczenia. Warto pamiętać, że dzięki formularzowi śledzenia przesyłki, po dodaniu numeru konkretnej paczki możemy również wygenerować numer telefonu konkretnego doręczyciela naszej przesyłki. Jest to bardzo praktyczne, gdyż pozwala nam na określenie np. godziny lub daty doręczenia. Jednak nie każda firma kurierska podaje numery telefonów swoich kurierów, o czym również dobrze jest wiedzieć wcześniej.

Jeśli potrzebujesz wysłać przesyłkę kurierem, możesz polegać na naszej usłudze FastPost. Wystarczy podać wymiary i wagę paczki, wybrać, czy ma być ubezpieczona, czy za pobraniem, a my ją wycenimy. Następnie poczekamy na kuriera DPD, który odbierze od nas przesyłkę.

Jeśli chcesz się skontaktować bezpośrednio z kurierem DPD, możesz to zrobić na kilka sposobów:

– Skorzystać z formularza kontaktowego dostępnego na ich stronie internetowej,

DPD infolinia udzieli takiej informacji,

– Skontaktować się bezpośrednio z wybranymi oddziałami.

Jeśli chcesz skontaktować się z infolinią DPD, powinieneś wiedzieć, że jedną z najważniejszych informacji, które musimy podać, jest numer zlecenia kurierskiego, gdy paczka nie jest jeszcze odebrana oraz numer listu, gdy jest już odebrana. Wszystkie te dane znajdziesz w Szczegółach zamówienia na swoim koncie klienta FastPost.pl w zakładce Zlecenia.

 

3 komentarze

  1. Bartek
    6 czerwca 2022 @ 10:52

    Bardzo się cieszę, że jest taka możliwość kontaktu z firmą kurierską DPD.

    Jestem klientem firmy kurierskiej DPD i chcę wyrazić swoją wdzięczność za jakość usług świadczonych przez Państwa firmę. To dla mnie bardzo ważne, że istnieją takie firmy jak Państwa, które świadczą usługi na wysokim poziomie.

  2. Jan
    6 czerwca 2022 @ 10:55

    Forma kontaktu z kurierem DPD jest to bardzo wygodna i szybka. Mogłem łatwo śledzić moją paczkę i otrzymałem ją na czas.

  3. Danuta
    6 czerwca 2022 @ 10:56

    Z usług kuriera DPD korzystałam już nie raz i za każdym razem kontakt z nimi był przyjemnością. Pracownicy są zawsze uprzejmi, uważni i gotowi do pomocy. Jakość ich pracy jest doskonała.

Dodaj komentarz